13/4

Hejsan!
Jag jobbade inatt så sov ganska länge, skönt! Jag blir ju helt knäpp om jag inte får sova, tex som min chef ringde igår morse kl halv 11 då är jag ganska däckad fortfarande och jag kom inte ihåg det sen , jag var tvungen att kolla på telefonen om han hade ring , för jag trodde att jag hade drömt.. haha! Det var som förut när jag jobbade på resturang och jag serverade mat och dryck mm, då jag var så stressad att jag inte kunde sova, iaf då frågade jag min pojkvän i sömnen om han ville ha en öl, och vissa nätter var verkligen och jobbade i mina drömmar så sen när jag vaknade fick jag panik och hoppa upp i sängen och fattade inte varför jag var hemma.. haha det ganska kul när man tänker på det , men när det händer är det inte lika kul, man tror ju fan är du i huvudet. Ahja nog med skitsnack, har egentligen lite bråttom för jag och adam ska till affärn och han väntar på mig, så han är lite sur, haha , hej då!

Jag och min fina adam förra helgen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0