15 saker ni inte visste om mig..

Okej , jag har tråkigt...
  • Jag är höjdrädd , får svindel av min egna balkong...
  • Jag har egentligen ljusbrunt hår , men har färgat håret sen jag gick i 3:an
  • Jag är livrädd för ormar .
  • Jag har väldigt svårt att förlåta människor om dom sårat mig.
  • Jag är galen i ketchup.
  • Jag är blyg när jag träffar nya människor , men efter ett tag släpper det och jag skäms för nästan ingenting.
  • Jag är en shopaholic, har väldigt svårt att hålla i pengar , men tack och lov aldrig tagit lån.
  • Jag skulle egentligen heta Natalie, men fick namnet Stephanie istället.
  • Jag älskar twilight,  brukar inte fastna för filmer , men twilight är ssåååååå gudomligt bra!!
  • Jag har haft ätstörningar och kämpar fortfarande med min ångest.
  • Jag är väldigt glad och spontan.
  • När jag gick i mellanstadiet och högstadiet så hatade jag skolan och hade inte så jätte bra betyg , tills mamma och pappa mutade mig med pengar (1000 kr för varje VG) för attt jag skulle få komma in på den linje jag ville. Jag fick upp ögonen hur kul det var att se sig själv prestera och fick skapliga betyg i 9an (även pengar) kom in på floristlinjen och gick ut med superbetyg enligt mig själv, då jag har lässvårigheter.
  • Jag har bara varit arbetslös i 2 månader sen jag gick i 9an.
  • Jag älskar barn och vill själv ha minst 3 st!
  • Jag har flyttat 13 ggr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0